Klacht: Account geblokkeerd

op 25 februari 2018 over Marktplaats in de categorie Websites - Advertenties

Vandaag heb ik een account aangemaakt, een advertentie opgesteld en die met iDeal betaald (€24). Toen ik een paar uur later wilde inloggen kreeg ik de melding dat mijn account geblokkeerd is en ik contact op moet nemen met de klantenservice. Ik heb geen enkele email gekregen over (de reden van) de blokkade.

Ik gebruik altijd unieke, anonieme e-mail adressen en een VPN verbinding om te internetten. Hoogstwaarschijnlijk is dit de oorzaak voor de blokkade.

Na het lezen van de algemene voorwaarden kan ik niets anders bedenken want ik heb me aan deze voorwaarden gehouden.

Ik ben tevreden als mijn account weer gedeblokkeerd wordt en er in het vervolg een waarschuwingsmail verstuurd wordt voordat er geblokkeerd wordt.

Wat ook erg fijn zou zijn is dat ze zich bij Marktplaats zou CONTROLEREN of iemand een BETALENDE KLANT is voordat ze zich wenden tot een directe blokkade. Ik had in dit geval contact met meerdere geïnteresseerden die ik nu niet meer kan benaderen. Als ik na deze actie nog geloofwaardig overkom, tenminste...

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marktplaats

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marktplaats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LixNL