Klacht: Verkeerde boeking hotel

op 13 augustus 2019 over AccorHotels in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 11 augustus het Mercure Hotel Schweinfurt Mainisel geboekt.
De eerste boeking ging fout en heb ik geannuleerd.
Men heeft wel 2 boekingen afgeschreven en is niet bereid de geannuleerde boeking terug te betalen.
Men zegt eigen schuld dikke bult of wel volgens de voorwaarden gaan wij niet terug betalen. Terwijl de boeking fout was.
Voor mij geen Accorhotels meer.

Gewenste Oplossing:

Als het geannuleerde terug geboekt wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AccorHotels

Reactie van de melder van de klacht Houdt004

3 maanden geleden - De klacht is opgelost door het hotel in Duitsland. Als je hoofdkantoor van Accor hotels belt wordt alles afgehouden en je wordt niet geholpen. Het is op de website van Accor hotels niet te vinden hoe je de klantenservice kan bereiken. Een E-mail naar het geboekte hotel en ze lossen het op.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AccorHotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Houdt004