Klacht: teveel in rekening gebracht bij bezoek accor-hotel in Valence-Nord

op 18 juni 2019 over AccorHotels in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

bij ons verblijf in bovengenoemd hotel is 3x teveel afgeschreven van mijn credit kaart. De juiste betaling werd gedaan op 15 maart rond 20.00uur.
s’Morgens op 16 maart werd er nogmaals 3x afgeboekt terwijl mijn credit kaart niet werd gebruikt door mij

Gewenste Oplossing:

Wanneer er 2x 35.71€ word terug betaald. Op de terug weg 13 april bij het zelfde hotel is er door ons niet betaald derhalve is er 1x verrekend.
Beide datums zijn wij in het hotel aanwezig geweest terwijl men beweerd dat wij 15 maart niet zijn opkomen dagen terwijl wij correct aan de balie hebben betaald. Ook hadden wij een annulerings regeling bijgeboekt dus aan alles was voldaan

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AccorHotels

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AccorHotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jedidjah