Klacht: Hotel was met vroegboekkorting 60 euro duurder dan 4 maanden voorafgaand aan de datum

op 05 april 2019 over AccorHotels in de categorie Hotels

Telefonisch kreeg ik het advies om voor de beste prijsgarantie te gaan om zo vroeg mogelijk te boeken. Het advies heb ik altijd opgevolgd.

Echter zie ik nu hetzelfde hotel 60 euro goedkoper. Ik ben een trouwe klant en kon nu mijn punten gebruiken voor 40 korting. Met mijn korting van 40 euro ben ik nog steeds meer geld kwijt als dat ik afgewacht had tot het voorjaar.

Mijn ongenoegen heb ik gedeeld aan de klantenservice en nu geven ze aan dat de kamer prijs van hotels kunnen fluctueren. Dit trouwens in een korte mail met de uitleg van het systeem. Tja die uitleg hadden ze echt beter mee moeten nemen in de adviezen bij de boeking. Indien ik dit geweten had ik of gewacht of met de mogelijkheid tot annuleren geboekt. Op het laatste moment annuleren voor een betere prijs vond ik niet netjes. Maar goed het gaat bij de accor groep blijkbaar niet om netjes zaken doen,

Ik vond het netjes als ze een deel van het verschil compenseerde als trouwe klant. Ik voel me vooral misleid. Ik wilde ook nog een extra nacht boeken maar daar twijfel ik echt over. Telefonisch gaven ze aan dat ik de beste prijs had geboekt. Dit is niet waar. De beste prijs op dat moment en dat moet in de toekomst er bij worden vermeld.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AccorHotels

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AccorHotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jondebob