Klacht: hotel overnachting mercure krefeld Elfraterstasse 5 Krefeld

op 19 augustus 2019 over AccorHotels in de categorie Hotels

Goedemorgen

we zijn gisteren terug gekomen van een heerlijke vakantie 5 hotels via jullie besproken. We hebben het op zich heerlijk gehad alleen jammer van schloss hotel in Weimar dat we daar op een zolder kamer moesten slapen. We hadden hogere verwachting bij een slot hotel. Maar in ons laatste hotel in Krefeld sloeg het echt alles. Toen we laat op de middag aankwamen na lange rit met files onderweg dachten we heerlijk hier te kunnen verblijven ivm eerdere ervaring met dit hotel alles altijd in orde. Maar we kwamen na het inchecken op de kamer en zagen dat we daar op een bedbank die uitgevouwen was moesten slapen. Dus dit gemeld bij de receptie dat we een 2 persoons of 2 enkele bedden hadden besproken en niet een bedbank en douchebad was onder het schuine dak alleen handdouche en moest heel hoog instappen in bad en gebukt of op je knien douchen. Reactie was dat het hotel vol geboekt was en ze geen alternatieve kamer hadden voor ons. Vroeg aan de receptie ook nog aan deze blonde dame of er dan voor de tweede overnachting een andere kamer beschikbaar was maar haar antwoord was dat dit ook niet het geval was.
we hebben dan maar op deze bank een verzoek te doen om te slapen maar werd midden in de nacht met overal pijn in mijn lijf wakker na beetje weggedoezeld te zijn. Heb de receptie weer gebeld had toen een andere medewerker (man) en die heeft bijzet bedden gebracht en daar hebben we nog een paar uren op geslapen en die vertelde dat er deze ochtend 30 kamers leeg kwamen en dat we om konden boeken. Dit was vanmorgen bij de receptie ook bekend en zou die middag geregeld worden maar toen we de middag bij de receptie kwamen was er weer een andere medewerker achter de receptie die van niks wist. We kregen van hem een andere kamer sleutel en toen we daar aankwamen was deze voor 1 persoon opgemaakt. Dus weer bellen naar de receptie maar dat zou aangevuld worden dus spullen op de kamer gelaten en onze bagage van de andere kamer, verdieping hoger ophalen. Daar vonden we op de suite kamer de tussendeur open en een briefje dat we nu de andere kant mochten gebruiken. Dus weer naar de receptie om de kamersleutel in te leveren van de andere kamer. Ik heb parkeergeld en ontbijt terug gekregen als compensatie maar heb nog steeds de eerste nacht moeten betalen om op een bank te slapen. hoorde bij het ontbijt dat het bij een ander Nederlands stel ook gebeurd was die hadden de zelfde ervaring. Dus er zijn waarschijnlijk 2 suites die ze in drukke periode een bank als bed verhuren en als je de pech hebt als laatste moe in het hotel aankomt aangeboden krijgt. Ik kreeg van een van de medewerkers te horen dat ze ons ook hadden kunnen omboeken naar hotel in de stad of dat we ander hotel hadden kunnen nemen en rekening naar hun hadden kunnen sturen maar daar staan de medewerkers achter de receptie toch voor om deze service voor ons te regelen dat is hun werk. Als jullie willen kan ik de foto’s van deze uitgeklapte bank en foto van de douche doorsturen via de app of via de email dan zie ik jullie email adres waar dat heen gestuurd kan worden graag tegemoed. Ik vind dit onbehoorlijk en hoop dat er niet nog meer mensen de dupe worden van deze werkwijze en dat er gewoon bedden en geen bedbanken meer verhuurd worden. Ik heb goede ervaring met dit hotel en ben er meerdere keren geweest dus ging er met een positief gevoel heen lekker beetje bijkomen van de reis voor ik vandaag weer aan het werk ging. Maar helaas toen hadden we deze ervaring.

mvg
Annemieke Hoppe

Ik hoop dat er niet nog meer mensen deze zelfde ervaring hoeven mee te maken en jullie deze bank niet aan nog meer mensen gaan uitgeven als hotel kamer.
En zou graag ook nog de eerste overnachting ipv alleen het parkeergeld en ontbijt terug vergoed krijgen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AccorHotels

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AccorHotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door annemiekehoppe@hotmail.com