Klacht: Accomodatie was overboekt

op 23 september 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na een vlucht van 17 uur en 3 uur met de taxi naar de accommodatie, werd ons doodleuk verteld dat ze geen plaats meer voor ons hadden. Dit was in Amed, oost Bali. Het was s avonds half elf. Wat een teleurstelling. Dit was bij Lakromo Amed Homestay. Onze taxichauffeur heeft een andere onderkomen voor ons gevonden voor 1 nacht. De volgende dag moesten we nog uren zoeken voor een ander onderkomen. Een paar dagen van onze vakantie bedorven. Doodvermoeid waren we en dit was geboekt bij booking.com in juni al voor vier weken. Wij hebben booking.com gebeld dezelde avond en ze zou terugbellen maar tot op heden niks gehoord. Bevestigingsnummer 1438554402 pincode 9395

Gewenste Oplossing:

We zouden graag iets horen en verwachten een schappelijke vergoeding voor wat ons is overkomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Balikluiver