Klacht: Accomodatie Mook Lamai Resort and Spa

op 26 april 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Reserveringsnummer: 1280311264

Heden heb ik 3 kamer geboektvoor 2 nachten … ik ben met 6 personen en waaromder iemand van 75 jaar.
Aangekomen op locatie werd ik goed ontvangen maar kreeg te horen dat 3 personen op een kamer mogelijk was niet 2 per kamer nu kost het me ruim 8000 (213 euro)baht meer …. en mocht het niet veranderen omdat ik bij jullie had geboekt.
Anuleren mocht ook niet 1 kamer voor de nacht erop ! Ik ben 2 kinderen dus 2 kamers was voldoende geweest ! Dan normale prijs is hier 2400 bath als ik het niet via jullie had gedaan nu betaal ik ruim 4000 bath totale prijs was 23970 baht ! Ik zat er aan vast omdat ik het via booking.com had gedaan !
Nu hebben we overdag een uur geen stroom gehad ! En nu al om 23.15 2 uur lang geen stroom !! Geen airco dus en bloed heet ! ! !
Dan ook geen warm water met de douchen en men vertel ons pas dat het morgen gemaakt kan worden !!

Ik kan nu geen ander hotel zoeken omdat met mijn kaart belast heeft met volle bedrag ! ! Kan alleen het evetueel terug verhalen via de visa service desk… maar dat is wel erg drastisch.

Ik vind dat warm water gemaakt moet worden en ik vind dat men gewoon de normale prijs moet berekenen uit ten hoofde 2400 baht... wat u ook kan zien als u een reservering maakt bv in de maand mei.... dit is achterlijk veel voor de service die ze leveren met alle problemen die we nu hebben !

Gaarne advies zodat ik niet naar drastische maatregelen hoefd te grijpen... ik boek veel bij jullie en nog nooit geen problemen gehad tot nu toe.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aschwincannoo