Klacht: accomodatie l’auberge des remparts in Peronne

op 06 juli 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Mevrouw / Mijnheer,
We hebben via Booking.com een overnachting van 3 op 4 juli gereserveerd via Booking.com en kwamen voor een heel merkwaardige verrassing te staan. Vanwege het tijdstip moesten wij met behulp van een code in de auberge binnenkomen. We moesten (begrijpelijk) onze weg allen zoeken in de auberge en nu komt onze vraag, Controleert booking.com de accomodatie? Wij hadden een kamer voor 2 personen + ontbijt besteld en kwamen terecht op een kamer met 4 stapelbedden (kamer 6) met een klein tafeltje en één stoel. We konden geen bezwaar maken, want er was geen personeel. Ook bij vertrek was er geen mogelijkheid om hierover te klagen. De persoon die aanwezig was sprak geen engels. De reservering was al betaald, maar het liefst waren we vertrokken

We zouden tevreden zijn geweest wanneer we een kamer voor 2 personen hadden gekregen zoals we mochten verwachten gezien de reservering

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door S. Mol