Klacht: Accomod6ver onder peil

op 28 juni 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Na vele jaren genoten te hebben van centerparcs, is dat nu naar een nul punt gezakt.
We zitten nu in het Heijderbos wat een vies vuil muf stinkend huisje, een huisje van wel 40 jaar geleden we zitten in 379, het toilet wat niet door spoelde daar moesten ze 2 x voor terug komen,
De extra schoonmaakbeurt was ook niet veel soeps,
Het zitgedeelte is funest door een plaatsing van een nieuwe heup, de doorgezakt bedden, ik taakverdeling niet over uitgepraat.
vandaag na een uitstapje werden we verrast door vliegend ongedierte plafond zat vol in de keuken.
We hebben onze klacht gedeponeerd aan de receptie wel een vriendelijke dame die mij ontheffing gaf en we onze auto bij het huisje mochten zetten,
van de klacht hebben we niets vernomen voor de prijs van over de 640 euro mag je toch wel wat verwachten? Geef ons maar een forse cottagebon, zodat we de vakantie (wat notabene.bij elkaar gesprokkeld is om het pensioen van mijn man te vieren plus alle ellende wat ik heb mee gemaakt heb.met gezondheidsproblemen en om een tot ons zelf te komen wat met dit oude vieze huisje absoluut niet zal lukken. En de klap.op de vuurpijl wifi wat je 40 euro gaat kosten.
Ik smacht dan ook weer om naar mijn mooie schone huis te gaan
Een verschrikkelijke teleurgestelde klant
J schooremans zit op dit moment in Heijderbos

Een forse kortingsbon voor een perfect huisje voor een vakantie in een ander park zodat we als nog kunnen genieten van een fijne vakantie
Nu is dat ver te zoeken

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 29 juni 2016 om 10:19 geantwoord

Bericht van Center Parcs

8 maanden geleden - Hier wil ik toch wel even op reageren, wat kan de receptie beginnen met jaren achterstallig onderhoud, slechte accomodatie, deze huisjes mogen gewoon niet meer verhuurd worden, zelfs niet voor een lagere prijs. De schoonmaak is ook jaren lang achter gebleven dat kan dus ook niet op de receptie verhaald worden, ze doen hun uiterste best om de gasten het naar hun zin te maken Dit is het beleid van centerparcs zelf

Heeft op 01 juli 2016 om 05:15 geantwoord

Nogmaals er is niets opgelost, ik heb niemand vd receptie gezien.
We gaan straks zeer teleurgesteld naar huis

Alle klachten die gemeld zijn door J.schooremans@upcmail.nl