Klacht: Waardeloze administratie en communicatie

op 20 februari 2013 over Academica in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Opzegging niet verwerkt, blijven afschrijven.
Telefonisch wordt gezegd dat we de incasso maar moeten laten terugboeken.
Daarna aanmaningen wegens niet betalen. Op klachten/berichten per e-mail totaal geen reactie, alleen auto-reply en volgende aanmaningen.

Gewenste Oplossing:

Reactie en excuses per e-mail en telefonisch. Oplossen aanmaningen (verduidelijken waar het uberhaupt over gaat).

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Academica

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Academica over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Academica nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Academica in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Academica een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Academica

Heeft op 11 maart 2013 om 08:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op 7 maart 2013 heeft het financiële team via de e-mail uitleg gegeven over de door mevrouw Wiwel ontvangen aanmaning. Hiermee is duidelijkheid geschept over de inhoud van de aanmaning.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Academica beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Famdt