Klacht: Nooit ontvangen

Ishimaru op 29 januari 2024 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Abonnement genomen als cadeau voor mijn vrouw, maar nooit een blad ontvangen.
Reageren ook niet op de mail.

HIER NOOIT EEN ABO AFSLUITEN!

Ook willen ze het abonnement niet annuleren, omdat ik het niet binnen twee weken gemeld zou hebben, dat had ik wel alleen reageren ze zelf pas na 3 weken op mijn mail.

Gewenste Oplossing:

Geld terug!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Abonnementenland over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 12 februari 2024 om 11:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij betreuren het dat u het eerste nummer niet ontvangen had, maar u heeft reeds compensatie hiervoor ontvangen.

Het tweede nummer van uw abonnement verscheen na uw klacht op 9 februari 2024.

Zoals ik u al had bericht, mocht u deze niet ontvangen hebben dan vernemen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,
Oscar

Ishimaru

Heeft op 12 februari 2024 om 12:27 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik heb nooit geen compensatie ontvangen, ook heb ik binnen 14 gereageerd omdat ik niet tevreden ben over de service dus wettelijk gezien kon dit abonnement opgezegd worden. Ook hieraan is niet voldaan.

Bericht van Abonnementenland

9 maanden geleden - Geachte abonnee, Ik kan u verzekeren dat uw compensatie wel bij ons genoteerd staat, dit was naar aanleiding van het telefoongesprek dat u met mijn collega had op 19 januari 2024. Verder is de bedenktijd inderdaad 14 dagen, maar u had het abonnement reeds op 20 december aangevraagd. In dat geval loopt de bedenktijd op 3 januari 2024 af. Ik hoop dat hiermee het misverstand opgelost is en dat u inmiddels wel editie 2-2024 ontvangen heeft. Met vriendelijke groet, Oscar

Reactie van de melder van de klacht Ishimaru

9 maanden geleden - Hallo, kunt u navragen bij uw collega met wie ze telefonisch contact hebben gehad? Dat was in ieder geval niet met mijā€¦ Verder is er met mij ook niet iets van overleg geweest ivm compensatie. Vriendelijke Groeten, Chris Schiffmacher

Bericht van Abonnementenland

9 maanden geleden - In onze notitie staat alleen dat het om een man ging, vandaar dat ik ervan uitging dat u zelf had gebeld. De compensatie is dat uw abonnement met 1 nummer verlengd is aangezien de beller aangaf al zelf editie 1-2024 in de winkel gekocht te hebben. Verder heb ik u mails nagelopen en u mailde pas 15 dagen na aanvraag om te vragen waar editie 1-2024 bleef. De nazending kon op zijn vroegst echter pas op 6 januari verstuurd worden. Jammer genoeg was er dus een vertraging hierin, maar wij hebben u dus al gecompenseerd hiervoor. Uiteraard betreuren wij de problemen omtrent levering van het eerste nummer, maar uit het ontbreken van een klacht omtrent het tweede nummer kan ik alleen concluderen dat deze wel op tijd bezorgd is. Met vriendelijke groet, Oscar

Alle klachten die gemeld zijn door Ishimaru