Klacht: Abonnement, maar nog nooit een nummer ontvangem

MartineVH op 27 februari 2024 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vanaf november een abonnement, maar nog geen enkel nummer mogen ontvangen. Al meerdere klachten verstuurd en krijg alleen maar loze beloftes of geven de schuld aan leverancier of PostNL.
Ik lees op internet dat er vele gedupeerden met mij zijn. Ik wil mijn geld terug, want ik heb iets gekocht, maar nog nooit iets ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Geld terug. Of in 1 pakket 18 nummers, mogen ook oude edities zijn. Ik wil niet meer elke maand wachten op helemaal niks.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Abonnementenland over deze klacht.

Bericht van Abonnementenland

9 maanden geleden - Geachte mevrouw Verhart, Ik heb voor u gecontroleerd en uw adres staat wel correct in onze administratie en er zijn nu 2 nummers naar u opgestuurd. Helaas is de nazending van het eerste nummer vertraagd omdat wij nog op de voorraad van dat nummer vragen. U heeft vandaag ook een nazending van het tweede nummer moeten aanvragen, deze zou u binnen 5 werkdagen dienen te ontvangen. Uiteraard betreur ik dat u dit overkomt, maar PostNL heeft de exemplaren niet retour gestuurd dus dan kan ik alleen concluderen dat zij uw exemplaren niet op het juiste adres bezorgen. Dit lost het probleem niet voor u op, maar betekent dat het misloopt buiten ons om wat ook betekent dat wij zeer beperkt zijn in hoe wij het kunnen voorkomen in de toekomst. U heeft gelukkig wel uw welkomstgeschenk ontvangen, maar ik kan niet aanbieden oudere edities op te sturen. Met vriendelijke groet, Oscar

Reactie van de melder van de klacht MartineVH

8 maanden geleden - Beste Oscar, Ik begrijp hieruit dat ik niet veel verder kom, want jullie blijven PostNL de schuld geven. Ik wil graag nog wel even van de gelegenheid gebruik maken PostNL te verdedigen. Via de app van PostNL ontvangt men foto's van alle post bekend op dit adres. Als er geen post is, ontvang je geen foto. Van jullie magazine ontvang ik alleen de foto's van de nazendingen, wat inhoudt dat de (volgens jullie) 1e zending nooit bij PostNL aankomt. In dit huis ontvangen wij verschillende magazines en natuurlijke andere post. 99,99 procent van de post komt aan en de 0,01 procent betreft jullie magazines. Ik heb dus nooit klachten over PostNL, alles komt aan, behalve dan wat jullie claimen te versturen. Ik ben mij er van bewust dat ik de komende 16 nummers zal moeten aanvragen via nazending (nummer 2 komt volgens PostNL vandaag of morgen binnen), want het vertrouwen is volledig weg. Ik zal hierna dus ook nooit meer iets bij jullie bestellen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door MartineVH