Klacht: Abonnement wordt ineens verhoogd met bijna €4,00

op 27 juni 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Er wordt per vandaag ineens €22,69 afgeschreven ipv € 18,70? Ik heb nergens toestemming voor gegeven en ik ben ook niet oo de hoogte gebracht?

Als ik weer het normale tarief betaal

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 27 juni 2016 om 13:09 geantwoord

Beste Martina,

Bedankt voor je bericht.

Ik zie dat je op 9-6-2016 ons Yanga sportswater bij jouw lidmaatschap hebt genomen. Jij hebt hier ook al regelmatig gebruik van gemaakt in de maand juni. De kost €3,99 per maand extra.

Dustin van Basic-Fit

Heeft op 27 juni 2016 om 15:04 geantwoord

Ik heb het nagevraagd bij mijn dochter die ook mijn kaart gebruikt. Zij is ingegaan oo een proefperiode voor het Yanga water. Door een medewerker van Basic fit Goes is gezegd dat zij er dan niet automatisch aan vast zit maar dat ze aan het eind van de proefperiode een mail krijgt. Als zij hier niet op zou reageren dan zou het niet doorgaan. Ik wil dus per direct stoppen met dat yanga water en dus stoppen met betaling. Mvg Martina

Bericht van Basic Fit

9 maanden geleden - Beste Martina, Bedankt voor je reactie. Ik heb het Yanga sportswater opgezegd per 1-8-2016. In de maand juli kan er nog gebruikt van gemaakt worden. Er hoeft niks meer betaald te worden. Met vriendelijke groet, Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door SporterM