Klacht: Abonnement wijziging

op 17 januari 2014 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Paar maanden geleden heb ik mijn bundel veranderd naar onbeperkt internet.

Eerstvolgende maand was het goed gewijzigd, maar ik betaalde mn abbo kosten dubbel. Tweede maand zeiden ze dat ik 103 euro vebruikskosten had aan data. Klopt ook niet.

Na lang wachten aan de telefoon, eindelijk youfone aan de lijn gekregen en toen na veel discussieren hebben zij het eindelijk gewijzigd.

Maar nu heb ik weer een vebruik van 233 euro omdat zij mijn abbo weer hebben omgeZet naar 1000 mb.

Inmiddels zitten ik al langer dan 50 minuten in de wacht. En dit is mn tweede dag. Niet normaaal de Klanteservice is shit. Echt waardeloos, de wachttijden zijn verschrikkelijk lang en ze helpen je niet juist gvd!!

Sorry voor de spelfouten!!

Snellere klantenservice en terugkoppeling op de vragen die per mail worden geestuurd.

Tijdens wachten zeggen, of ik de eerstvolgende ben of de derde wachtende etc.

N laat personeel hun werk goed doen, tickets goed registreren om miscommunicatie te voorkomen.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 20 januari 2014 om 13:08 geantwoord

Klant heeft contact gehad met de klantenservice en mag de factuur laten storneren. Excuses aangeboden voor de wachtrij bij de klantenservice. Wanneer de facturen zijn verzonden kan het druk zijn. Klant kan ook een ticket insturen via My Youfone waar binnen 5 werkdagen een reactie op komt.

Alle klachten die gemeld zijn door Anjanie