Klacht: Abonnement nog steeds niet actief

op 02 augustus 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb in februari 2017 mijn abonnement tijdelijk gepauzeerd middels een time-out. Deze time-out zou lopen van 1 april t/m 31 juli. In juni kreeg ik een brief binnen of ik een bedrag wilde betalen van €3713,26. Na een gesprek met jullie klantenservice bleek dit om een systeemfout te gaan en zou dit worden hersteld door de desbetreffende afdeling. Dit was op 3 juni. Toen viel mij ook op dat de maand april gewoon in rekening was gebracht en deze zouden jullie ook crediteren. Na een maand gewacht te hebben weer contact met jullie opgenomen omdat ik nog niets van jullie had vernomen. De medewerker die ik toen sprak zei dat ik nog even geduld moest hebben en het nog even moest afwachten. Op 18 juli was ik weer in Nederland aangekomen en zat met smart te wachten op het einde van de maand want dan kon ik me eigen abonnement weer gebruik. Dit was helaas niet het geval. 1 augustus zou mijn abonnement weer ingaan maar deze is nu geblokkeerd vanwege een onjuiste factuur. Die dag heb ik weer gebeld met jullie klantenservice en weer zou het uitgezocht worden en ik zou informatie hier over krijgen. Laat in de avond kreeg ik een mail met daarin de informatie dat activeren niet mogelijk was vanwege die hoge rekening en ik het uitsluitsel van die betreffende afdeling moest afwachten.

Ik heb dit probleem dus 2 MAANDEN geleden al bij jullie gemeld en wacht dus ook al 2 maanden op een oplossing. Ik heb in deze 2 maanden meer dan 10 keer contact met jullie opgenomen maar ben zelf nooit op de hoogte gehouden van de stappen die jullie hebben ondernomen en wordt alleen maar van het kastje naar de muur gestuurd.

Als de rekening van april, mei juni en juli worden gecrediteerd en mijn abonnement weer wordt geactiveerd. Graag ook gecompenseerd worden voor de dagen waar ik niet mijn abonnement heb kunnen gebruiken.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chinos072