Klacht: abonnement met nummerbehoud aangevraagd. Nu 1.5 maand later nummer kwijt en geen abonnement

op 19 september 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

ik heb in juni 2017 abonnement via internet afgesloten met nummerbehoud. Dit zou op 28 juli ingaan. Het oude abonnement stopte netjes op afgesproken dag, maar door fout bij vodafone was nieuwe abonnement nog niet activeert. Dit zou met spoed gedaan worden. Later bleek ook mijn telefoonnummer kwijt te zijn. Nu ruim 1.5 maand verder en veel telefoontjes, mailtjes en bezoeken aan vodafone winkels is het vodafone nog steeds niet gelukt om een abonnement af te sluiten en/of mijn nummer terug te vinden. Telkens als ik bel lijkt het alsof er niets geregistreerd is van de vorige keer, medewerkers proberen meerdere malen hetzelfde, mijn tijdelijke nummer moet ik steeds opnieuw doorgeven, bevestiging per mail komt niet, het duurt altijd 10 werkdagen voordat ze erachter komen dat iets niet werkt. Doorverbinden naar een collega die het wel kan oplossen kan niet. Het abonnement alvast laten ingaan en later mijn nummer hieraan koppelen als het weer gevonden is is ook niet mogelijk.

activeren van mijn in juni aangevraagde abonnement met het nummer dat ik had aangevraagd.
compensatie voor de 1.5 maand zonder abonnement en voor het aantal uren dat ik kwijt ben geweest aan alle telefoongesprekken

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door IngridBakker