Klacht: Abonnement door werknemer verkeerd afgesloten

op 18 juli 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb op 18 februari 2015 mijn contract telefonisch verlengd met een sim only. Hiervoor had ik een twee-jarig contract lopen met toestel (iphone 6s rose goud). Ik had een sim only contract voor één jaar afgesloten. Tot mijn grote verbazing ben ik er twee weken geleden achtergekomen, nadat ik toevallig keek wat zij voor aanbiedingen hebben, dat ik al die tijd veel te veel betaald heb. En red essential abonnement bij vodafone met onbeperkt bellen en 3G internet is €25,- per maand. Ik betaal tot de dag van vandaag €69,43. Ik heb hiervoor paar weken terug gebeld naar vodafone, en het bleek inderdaad een fout te zijn geweest. De jongen die mijn abonnement heeft afgesloten heeft erin gezet dat ik een abonnement met toestel nam. Echter is dit niet het geval. Hiernaast heeft hij nog een fout gemaakt. Hij heeft in plaats van een contract van 1 jaar, een contract van 3 jaar afgesloten. Volgens een medewerker die ik paar weken telefonisch sprak wordt er bij vodafone nooit een contract van 3 jaar aangeboden. Dit betekent dat ik tot de dag van vandaag €1288,47 euro teveel heb betaald! Ik probeer hier telkens terugkoppeling van te krijgen van Vodafone. Echter zonder resultaat. Ik wordt telkens van de ene medewerker, naar de andere medewerker gestuurd. Ik ben al zo lang klant van Vodafone.. maar dit vind ik echt diep teleurstellend. Als ik er zelf niet achter was gekomen, hadden zij dat zelf waarschijnlijk ook niet. Het gaat toch om een vors bedrag.

Ik zou het toch fijn vinden als Vodafone het teveel betaalde bedrag terug zou krijgen en een excuses vanuit Vodafone zelf zou ik ook op prijs stellen. Daarnaast vraag ik mij af hoe zij mij hierin willen compenseren. Ik vind het triest dat ik er zelf zo erg achterna moet zitten, terwijl er bij hun intern een fout is gemaakt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door youssra.kasmi