Klacht: abonnement?

op 21 april 2016 over Calatus B.V. in de categorie Boeken

Ik krijg een rekening binnen dat ik een abonnement zou hebben. Echter heeft niemand hier om gevraagd en is er niks getekend. Wij puzzelen niet eens. Ik ga dit bedrag niet over maken. Verder probeer ik te bellen maar wordt de verbinding verbroken. Ik bepaal zelf wel of ik aan de lijn blijf of niet. Graag een antwoord en een oplossing zodat ik dit op kan lossen. Ik heb hier echt geen geld voor.
Vriendelijke groet Lisette

Dat dit ongedaan wordt gemaakt

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Calatus B.V. in behandeling genomen

Bericht van Calatus B.V.

8 maanden geleden - Geachte mevrouw van Nies, Uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets van editie enigma ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice editie enigma

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Calatus B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Calatus B.V.

Heeft op 06 mei 2016 om 08:44 geantwoord

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand bericht via email aan de klant doorgegeven.

Geachte mevrouw van Nies,
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice editie enigma

Alle klachten die gemeld zijn door Lisette van nies