Mijn Klacht:
Mijn telefoonrekening is op onverklaarbare wijze veel te hoog, ik betaal normaal 45 euro, afgelopen maand opeens 187 euro, dit terwijl ze mij na een melding dat ik al 100 euro over mijn data heen was, ze mij een xtra box van 10 euro aanboden, die heb ik geaccepteerd, maar een week later stond mijn verbruik op 187 euro, vreemd toch?!
Gewenste Oplossing:
Als dit wordt uitgezocht en ze mij precies kunnen uitleggen hoe deze belachelijke rekening tot stand is gekomen.

