Klacht: Abn stort mijn geld verkeerd en kan nu waxhten op terugstorten weken

op 17 januari 2014 over ABN Amro in de categorie Banken

Ik heb geld ontvangen wat ik hard nodig had ik wou dit geld overboeken naar mijn spaarrekening want daar stort iki altijd mijn weekgeld op voor boodschappen.Ik heb dus via internet dit geld naar mijn rekening gestort emaar toen ik zag dat het er niet op stond maar wel afgeschreven heb ik gegekeken en zag dat het bedrag gestort is naar degene waar ik het geld vandaag van ontvangen heb.Hoop gedoe gebeld langs geggaan ed en ik was mischien niet fout maar ik kan nu wel weken wachten waarschijnlijk..

Ik wil mijn geld nu terug maar is nu weekend maar zal niet gaan en ga zo en zo overstappen van bank

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

Bericht van ABN Amro

3 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Uit uw bericht maak ik op dat u de overboeking die u heeft opgegeven, naar een verkeerd rekeningnummer is overgemaakt. U geeft aan dat u hierover ook al contact met ons heeft gehad. Ik kan begrijpen dat dit geen prettige situatie voor u is. Naar aanleiding van uw bericht heb ik dan ook telefonisch contact met u opgenomen. Helaas heb ik u niet kunnen spreken. Om uw situatie te bespreken verneem ik graag wanneer ik telefonisch contact met u kan opnemen. Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Mw. E. Van der Molen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN Amro

Heeft op 20 januari 2014 om 14:11 geantwoord

Vanuit ABN AMRO Webcare telefonisch contact met de klant gehad.
We hebben de situatie besproken. Aangegeven dat een overboeking die zelf is gedaan niet teruggeboekt kan worden. De ontvanger van het bedrag zal dit moeten doen.
De klant neemt morgen contact op om dit verzoek bij de ontvanger in te dienen.

Alle klachten die gemeld zijn door ontevreden31