Klacht: Abn Amro Hyphotheken

op 05 april 2017 over ABN Amro in de categorie Banken

Geachte Heer/Mevrouw.
Ik heb een spaargroeihypotheek bij de Abn Amro bank na de rente vastperiode van 12 jaar heb ik opnieuw mijn rente laten vastzetten nou voor 17 jaar rentevast bij Aan Amro bank, ik heb eind januari de offerte gekregen met de nieuwe rente waar ik voor had gekozen ik heb begin februari naar Aan Amro bank gebeld of ze de offerte hadden ontvangen, en een medewerker vertelde mij dat de offerte in goede orde was ontvangen en is ingescand.
halverwege februari kreeg ik een aanbod voor een nieuwe rente ik belde gelijk met Abn Amro bank dat er wat fout is gegaan maar de medewerker vertelde mij dat dit aanbod elkaar gekruist had omdat de offerte die ik getekend had net binnen was en het aanbod al was opgemaakt en op een en andere mannier toch is verstuurt dus net elkaar gekruist ik dacht óke dat kan gebeuren toch.
begin maart log ik in op mijn internet bankieren zie ik nog steeds mijn oude rente staan terwijl de nieuwe rente termijn per 1 maart in moest gaan ik heb halverwege maart opnieuw contact gezocht met de Abn Amro die vertelde mij dat het binnenkort werdt aangepast, een week later krijg een bevestiging brief met een rente waar ik niet voor had getekend ik werd het toen echt zat ik heb weer contact gezocht een medewerker van Abn Amro die zag de fout en er is een correctie gedaan een gedeelte terug geboekt naar mijn betaalrekening.
ik nam aan dat dan per 1 april eindelijk de goede maandbedrag werdt ingehouden waar ik voor heb getekend eind januari al.
Ik zag helaas onlangs dat begin april toch weer het oude maandbedrag is ingehouden en nog steeds niet de nieuwe.
dan weer bellen met Aan Amro kreeg een vriendelijke dame aan de lijn en zij zag ook dat er fouten zijn gemaakt maar er wordt steeds niks opgelost en dat is zeer en zeer frusterend en ik ben het echt zat geworden.
De vriendelijk dame zal mij nou aankomende vrijdag terug bellen want ze hield het voor mij in de gaten of alles nou goed werd gedaan en dat zal ze mij laten weten ik heb alle vertrouwen in deze dame maar ik heb geen vertrouwen in de mensen die dit in behandeling hebben.
Ik heb het maandbedrag die Aan Amro bank in april heb ingehouden laten storneren ( terug geboekt ) want ik ben nou al vanaf januari bezig om mij rente opnieuw vast te zetten en er gaat van alles fout ook al bel je meerdere keren tot aan de dag van vandaag is er nog niks opgelost ik vindt het echt schandalig.
Ik heb thuis 3 brieven ontvangen met alleen maar fouten die er in staan waarom moet een klant steeds op de fouten wijzen en kan het niet met een telefoontje opgelost worden want ik begrijp uiteraard we zijn mensen en iedereen maakt fouten maar meerdere keren een fout maken bij dezelfde klant is onacceptabel toch en ik hoop nou echt dat het met deze klacht hier wordt opgelost.

Ik heb meerdere malen gebeld en verteld dat er fouten worden gemaakt graag ontvang ik de rente waar ik voor heb getekend in januari al en hou alsjeblieft op met fouten maken want het is echt belachelijk wat jullie doen.
Ik heb het maand bedrag laten storneren van de maand april want de fouten die gemaakt zijn is onacceptabel.
Het maand bedrag wat ik heb laten storneren zal later verekend moeten worden ik neem aan dat jullie hier niet blij om zijn maar ik ben er niet blij mee dat er zo veel fouten zijn gemakt terwijl ik meerdere keren heb gebeld en heb aangegeven dat er wat fout gaat

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

Bericht van ABN Amro

4 maanden geleden - Geachte Stresssss, Hartelijk dan voor uw bericht op dit forum! Graag neem ik contact met u op om uw klacht te bespreken. Zou u mij aan willen geven wanneer u, tijdens kantooruren, hiervoor telefonisch bereikbaar bent? Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Dhr. R. Keijsers

Reactie van de melder van de klacht stresssss

4 maanden geleden - Geachte Heer Keijsers. Hartelijk bedankt voor U reactie terug, ik hoop echt dat U wat voor mij kan betekenen want zoals U wel heb begrepen ben ik hier niet blij mee. Ik ben het beste bereikbaar tussen 09:30 en 10:00 uur en tussen 12:30 en 13:00 uur en als dit U niet zal uitkomen kunt U mij ook gewoon op andere tijden bellen maar laat dan de telefoon wat vaker over gaan want ik ben dan soms wat lastiger te bereiken. Met vriendelijke groeten,

Bericht van ABN Amro

4 maanden geleden - Beste stresssss, Fijn dat ik u zojuist heb gesproken. En zoals ik heb aangegeven tijdens ons gesprek, heb ik uw klacht doorgestuurd naar onze klachtenafdeling. Hier krijgt u een schriftelijke bevestiging van. In deze bevestiging staat ook een telefoonnummer dat u kunt bellen om in contact te komen met uw klachtbehandelaar. Als ik nog iets voor u kan doen, hoor ik dat graag. Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Mw. E. Van der Molen

Reactie van de melder van de klacht stresssss

3 maanden geleden - Bij deze wil ik mededelen dat ik contact heb gehad met een klachtbemiddelaar van abn amro die voor mij op zal letten dat het goed zal gaan. Ik heb gisteren 29 april 2017 twee brieven ontvangen van abn amro de ene brief zal elkaar gekruist hebben daar zal ik morgen voor bellen want het betreft een betaling die al gedaan is maar blijkbaar niet verwerkt is door abn amro. De andere brief gaat over de rente waar ik niet voor gekozen had, maar ik heb een mail gestuurd naar de klachtbemiddelaar dat ik nou de rente laat staan wat in de brief staat en dat is de rente van 2,91% want ik ben de fouten en de brieven van abn amro helemaal zat geworden want ik vindt de werkwijze van abn amro onprofessioneel Bij deze zal ik zelf morgen contact zoeken met de hypotheek afdeling van abn amro en dat de rente blijft staan die in de brief staat want ik ben nou al 4 maanden bezig met dit gezeik en daar moet nou een einde aan komen dus de rente blijft nu maar staan op 2,91% die in de brief staat die ik op 29 april 2017 heb ontvangen. Als ik dit van te voren had geweten over de werkwijze van abn amro had ik absoluut nooit een hypotheek bij abn amro bank genomen.

Bericht van ABN Amro

3 maanden geleden - Beste Stresssss, Vervelend om te lezen dat de communicatie (wederom) niet goed lijkt te verlopen! U geeft in uw bericht aan hierover contact op te nemen met de klachtbehandelaar en/ of onze hypotheekafdeling. Ik ga ervan uit dat dit vervolgens op een nette manier wordt opgepakt. Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik dat uiteraard graag! Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Dhr. R. Keijsers

Reactie van de melder van de klacht stresssss

3 maanden geleden - Geachte medewerkers van Abn Amro Vandaag heb ik een zeer goed gesprek gehad met de klachtbemiddelaar van Abn Amro en alles komt nou perfect in orde, ik merkte bij het telefoongesprek dat de klant weer voorop stond en dat is weer de oude bekende service van Abn Amro gewoon perfectie. Ik wil bij deze ook hier mijn excuses aanbieden want ik was het echt zat geworden want er zat wat meer bij mij te pratten en toen kwam dit erbij wat ook niet echt soepel verliep en dat deed helaas de emmer doen overlopen mijn oprechte excuses hiervoor. Met vriendelijke groeten sluit ik bij deze af en dit is echt perfect opgelost. hartelijk bedankt hiervoor.

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN Amro

Heeft op 04 mei 2017 om 11:11 geantwoord

Beste Stresssss,

Bedankt voor deze terugkoppeling. Ontzettend fijn dat je zo goed geholpen bent en alles nu opgelost wordt. Deze service mag je ook van ons verwachten, dus als je dit in het verleden niet zo hebt ervaren dan excuses vanuit onze kant. Ik ben blij dat we alles naar wens hebben kunnen regelen nu. Succes met alles!

ABN AMRO Webcare
Dhr. R. Keijsers

Alle klachten die gemeld zijn door stresssss