Klacht: ABN amro blokkeert zonder enige rede mijn rekeningen

op 18 september 2018 over ABN AMRO in de categorie Banken

ABN ambro heeft zonder enige rede mijn rekening geblokkeerd. Meerdere malen contact gehad met abn amro. hierbij wordt medegedeeld dat ik maar moet wachten op de brief die ik kan verwachten op mijn postadres. Ik zit momenteel in het buitenland met en geblokkeerde rekening en zonder geld. Als ABN amro zijnde zou ik me diep schamen om zo met klanten om te gaan.

Hoe moet ik nu facturen betalen? voorraad inkopen? bedrijfsvoering voeren? leven ?

Een mededeling van te voren was op zn minst gepast geweest. zodat ik geld van mijn rekening kan halen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

3 maanden geleden - Beste Gino92, Wanneer je rekening is geblokkeerd, dan kan ik mij voorstellen dat je wilt weten wat er aan de hand is. Ik geef je graag meer duidelijkheid over dit proces en de stappen die je kunt ondernemen. Als wij overgaan tot het blokkeren van de rekening is dit niet zonder reden. Voordat wij tot een blokkade overgaan vindt er altijd eerst een onderzoek plaats. Over de reden van blokkade en dit onderzoek wordt je z.s.m. per brief op de hoogte gesteld. Mocht je op deze brief willen reageren, dan kan dit schriftelijk naar het adres dat in de brief staat. Via andere kanalen (zoals dit fora) kunnen wij niet ingaan op de blokkade of de reden hiervan. Met vriendelijke groet, Philippine ABN AMRO Webcare

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 19 september 2018 om 11:38 geantwoord

Beste Gino92,

Op 4 september hebben we jouw klacht ontvangen en deze hebben wij op 5 september in behandeling genomen. We hebben in onze reactie op deze klachtensite aangegeven welke stappen je kan ondernemen. Na ons bericht hebben wij geen reactie meer ontvangen, daarom sluiten we de klacht hier af. Mocht er nog iets zijn dan kan je altijd contact met ons opnemen via diverse kanalen, kijk voor een volledig overzicht op onze website.

ABN AMRO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Gino92