Klacht: ABN AMRO

op 27 november 2016 over ABN Amro in de categorie Banken

Geld automaat op Vijzelstraat is kapot en mijn geld is wel afgeschreven.

Als mijn geld wordt teruggeschreven.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

Bericht van ABN Amro

1 week geleden - Goedemiddag DominiqueH, Als ik je goed begrijp dan heb je bij het pinnen geen geld uit de automaat ontvangen, maar is het bedrag wel van je rekening afgeschreven. Klopt dat? Dat is balen! Logisch dat je je geld terug wilt als dit gebeurt. Normaal gesproken wordt het bedrag meteen weer teruggestort als je het geld niet uit de automaat hebt genomen. Als dit nu niet is gebeurd, dan moet er een navraag ingediend worden door jouw bank. Ben jij klant bij ons? In dat geval kunnen wij dit telefonisch voor je onderzoeken. Je kunt ons rechtstreeks bereiken via telefoonnummer 0900-0024 (gebruikelijke belkosten). De afdeling die hierbij helpt is doordeweeks geopend tot 18.00 uur. Ik kan jou ook bellen en je verder helpen. In dat geval hoor ik graag wanneer je tijdens kantooruren bereikbaar bent. Ben je geen klant bij ons? Dan moet ik je verwijzen naar je eigen bank. Je eigen bank moeten namelijk een onderzoek aanvragen. Als je dus elders bankiert, dan zal jouw eigen bank contact met ons opnemen om gegevens over de geldautomaat en gelduitgave op te vragen. Ik hoor het graag van je. Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Mw. L. Salama

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN Amro

Heeft op 05 december 2016 om 09:31 geantwoord

Vanuit ABN AMRO Webcare hebben we op 28 november deze klacht in behandeling genomen. Wij hebben tot op heden geen reactie ontvangen. Wij gaan er nu van uit dat de klacht naar tevredenheid is opgelost. Mocht u toch nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u uiteraard contact opnemen via het nummer 0900-0024.

Alle klachten die gemeld zijn door DominiqueH