Klacht: Abbonoment

op 26 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zou vanaf 28 augustus mijn studenten ov weer gaan gebruiken en heb deze ook geactiveerd.
Toch stond mijn product niet op tijd klaar om af te halen. Na contact opgenomen te hebben zouden het product voor mij klaarzetten. Dit was weer niet het geval.
Tot anderhalve week geleden is dit zo geweest en in totaal ben ik 80 euro kwijt aan het reizen vanaf papendrecht naar mijn school in Rotterdam.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld terug krijg dat ik kwijt ben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 27 september 2016 om 08:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Laura,

Bedankt voor je bericht. Je kunt je vraag het beste even voorleggen via ons online contactformulier: https://www.arriva.nl/zuidholland/service-contact/contact-opnemen.htm

Omdat we voor het verder in behandeling nemen van je klacht privacygevoelige informatie nodig hebben zoals je OV Chipkaartnummer, kunnen we je vraag/klacht langs deze weg helaas niet verder in behandeling nemen. We sluiten je klacht daarom op dit forum af.

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Lauraridderhof