Klacht: Abbo aanpassen

op 12 maart 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tijdje geleden heb ik een mail gestuurd dat ik mijn abbo wil aanpassen zodat ik samen met mijn vriend kan sporten. Dus naar premium dacht ik. Helaas word hier al weken niks mee gedaan en is dit zeker niet de eerste keer dat alles zo lang duurt.

Gewenste Oplossing:

Als ik een mail krijg dat mijn abbo is aangepast zodat ik samen met mijn vriend kan sporten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 13 maart 2020 om 09:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jill,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht, dit waarderen wij enorm.

Ik ben het direct even voor je gaan nakijken in onze administratie en zie dat de wijziging inderdaad nog niet is doorgevoerd. Ik heb jouw lidmaatschap direct gewijzigd naar het Premium-lidmaatschap en je hiervan per mail een bevestiging gestuurd. Houd voor de zekerheid even je spambox in de gaten.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Laat het me gerust weten als je verder nog vragen hebt.

Met vriendelijke groet,
Het Social Team van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door jillnoever