Klacht: Aardappel gratin

op 05 oktober 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,

Als bijna buurman van uw hoofdkantoor (wij wonen in Naarden) geef ik – als fan van Lidl – graag iets door.

Vandaag kocht ik Aardappel Gratin bij uw vestiging in Huizen… deze was werkelijk extreem zout….ik eet zelf – te – zout, maar dit is serieus ernstig.

Ik zou zeggen…loop naar de winkel, koop een pak van het spul en gooi het in de oven… dit kunt u niet met droge ogen verkopen.

Met vriendelijke groet,

Arjaan Stapert

Gewenste Oplossing:

Als u checkt of de aanwezige producten wel goed zijn....wij willen geen compensatie..maar alleen helpen !

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 05 oktober 2016 om 16:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Santen2001