Klacht: aanvraag financiering.

op 08 september 2018 over ABN AMRO in de categorie Banken

wij zijn klant bij u vanaf 2009. wij hebben een huis gekocht.daar zit een agrarische bestemming op waar we in een later stadium achter kwamen.
ik heb me in 2017 augustus al gemeld bij mijn accountmanager.die stuurde mij naar particulier. begrijpelijk.we zijn op kantoor geweest in Nieuwegein.afdeling particulier. toen kwamen ze met de uitslag dat wij naar de afdeling agrarisch moet.vanuit Nieuwegein is alles door gestuurd naar de afdeling MKB banking zuid.wij zouden een paar dagen later bericht krijgen.
nou dat hebben we gekregen. binnen 2 minuten werd mij gemeld dat ze niks voor ons konden doen. toen heb ik om de hoofd van de afdeling gevraagd. omdat ik de vorige meneer mij niet het gevoel gaf dat hij zich goed had verdiept in onze aanvraag.het hoofd van de afdeling heeft me terug gebeld zonder zich in onze aanvraag te hebben verdiept.want ze vroeg om welk bedrag de aanvraag ging. dat gaf mij het idee dat zij het niet goed had bestudeerd.dus zij gaf mij ook niet het gevoel dat ze er serieus mee bezig was. ik had nog enkele voorstellen. die moest ik maar even mailen en zou ze die voorleggen aan de vorige persoon die mij niet kon helpen. deze meneer heb mij ook geen enkele vraag gesteld.ik heb toen aangegeven dat wij niet een goede klik met elkaar hadden en ik graag een andere persoon mijn zaken zou willen laten inkijken.nou dan moest ik maar enkele weken wachten want het was druk. ze weet overigens dat ik er 13 maanden mee bezig bent.ik heb een beetje het gevoel dat ik straf krijg van haar. ik heb alle gesprekken opgenomen en ook terug geluisterd. het is tenenkrommend hoe ze mij te woord staan.

wij willen weten of alle klanten zo worden behandeld of dit alleen bij ons zo gaat. als jullie hier serieus mee verder gaan wil ik wel de namen en gesprekken doorgeven. ik wil een gesprek met een accountmanager die er wel serieus naar kijkt.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

3 maanden geleden - Beste heer, mevrouw, Hartelijk dank voor het delen van uw klacht. Graag kijk ik of ik iets in deze voor jullie kan betekenen. Omdat ik via een openbaar klachtenforum niet te veel details bespreek, wil ik u graag bellen. Zelf ben ik geen hypotheekadviseur, maar graag hoor ik wat er is besproken en waar jullie tegenaan lopen zodat ik jullie mogelijk op weg kan helpen. Wanneer u hiervoor open staat, hoor ik graag wanneer (op werkdagen) ik telefonisch contact met u op kan nemen. Alvast hartelijk dank. Vriendelijke groeten, Evert-Jan ABN AMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht O.H. Brienissen

3 maanden geleden - beste eveet jan, u mag me bellen .ik ben gewoon aan het werken. en als het op dat moment niet uitkomt maken we gewoon een nieuwe afspraak. het gaat me minder om het advies. het gaat me meer om de behandeling van de afdeling. gr otto petra brienissen.

Bericht van ABN AMRO

3 maanden geleden - Beste heer, mevrouw, Fijn dat we dinsdag telefonisch contact met je hebben gehad. We laten je graag weten dat het mogelijk is deze situatie nog eens door te spreken met één van onze adviseurs. Dit kan op ons bankkantoor in Den Bosch of eventueel via een beeldverbinding op de computer. We horen graag wat je voorkeur heeft, zodat we dit door kunnen geven aan de adviseur en er een afspraak ingepland kan worden. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 12 september 2018 om 08:55 geantwoord

Vanuit ABN AMRO Webcare de klacht op 27 augustus in behandeling genomen en is er op 28 augustus telefonsch contact geweest met de klant. Naar aanleiding daarvan hebben we de klant uiteindelijk op de 29e kunnen aanbieden om de gehele situatie nog eens rustig door te spreken met één van onze adviseurs. Omdat we hier geen reactie meer op hebben gehad, sluiten we de klacht.

Uiteraard kan er bij vragen altijd contact worden opgenomen met ons Contact Center via 0900-0024.

Heeft op 13 september 2018 om 00:32 geantwoord

Er is geen contact geweest

Bericht van ABN AMRO

3 maanden geleden - Beste heer, mevrouw, Wat jammer om te lezen dat er geen contact is geweest. Mogelijk dat je mijn bericht van 29 augustus op dit forum niet hebt ontvangen, aangezien ik daarin aan heb gegeven dat er een gesprek kan plaatsvinden. Dit gesprek is mogelijk op ons bankkantoor in Den Bosch of eventueel via een beeldverbinding op de computer. Als je ons aan kan geven wat de voorkeur heeft, geef ik het door aan de adviseur zodat er een afspraak ingepland kan worden. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door O.H. Brienissen