Klacht: Aanvallend commentaar van buschauffeur lijnt 40( 0043).

op 11 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik kwam naar de meneer toe ik vroeg vriendelijk dit is de bus naar hoensbroek toe. Hij zuchtte hard en zei met geïrriteerde stem. Kijkt u überhaupt naar buitenkant van de bus? Wat staat daar!? Als zelfs deze kleine jongetje weet dat dit de bus naar hoensbroek is waarom weet jij dat dan niet. Dit is abnormaal gedrag van deze buschauffeur!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Dwd, Wat jammer dat je zo'n nare ervaring in onze bus hebt gehad. Heb je voor mij je vertrekhalte, vertrektijd, lijnnummer en eindhalte? Met vriendelijke groet, ^Wouter Arriva Webcareteam

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 19 januari 2018 om 15:32 geantwoord

Beste Dwd,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van jou ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

^Manon
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Dwd