Klacht: Aantal klachten

op 29 november 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Hallo, wij zijn van 18 tot en met 25 November een week op de Vossenmeren geweest,Wij zaten in cottagenummer 506.Bij aankomst was het huisje niet echt schoon.Op het gasstel zaten allemaal vieze vet vlekken en op en in de bank was er niet gestofzuigd,Het toilet rook ook niet erg fris.In de badkamer op de muur zaten allemaal schimmelplekken en dat is echt niet goed voor de gezondheid.Echt te erg voor woorden,Het matras was helemaal doorgezakt er was geen prullenbak die we dus zelf moesten gaan halen bij de receptie en bij aankomst lag het huisnummer op de grond.En zo kan ik nog wel even doorgaan.Wij komen al jaren op jullie park maar vind het zo achteruit gaan en de prijzen zijn echt schandalig duur.In de zomer boekten we altijd twee weken maar hebben het dit jaar expres niet gedaan vanwege de hoge prijzen en het belachelijke verplichte beddengoed van 8 euro per persoon.Friends bonnen zijn er uit , gratis krantje is eruit .Vind het echt heel erg zonde.Wij komen eigenlijk al jaren met heel veel plezier naar de Vossemeren maar de prijzen zijn zo hoog en de huisjes zijn zo achteruit en niet fris meer dat ik het echt vertik om nog twee weken te boeken zoals dat we dat al 10 jaar doen op jullie park,het is ook niet meer te betalen .Hoop heel graag op een reactie terug.Mvg Patricia Kilian

Het zou fijn zijn om een tegemoetkoming te krijgen.Vind het belachelijk dat ik eerst bij aankomst een wc een gasstel en een bank moet schoonmaken.Misschien zou een korting op een wellicht volgend verblijf op een ander park leuk zijn.Ik wil ook gewoon dat er wat word gedaan aan mijn klacht.we komen al jaren naar centerparcs en betalen zoveel geld dan vind ik wel dat het allemaal goed moet zijn.

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 30 november 2016 om 09:19 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door bapaje