Klacht: aansluiting telefoon

op 23 februari 2018 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben 20 februari overgegaan naar vodafoon.
Ik heb t/m vrijdag geen telefoon gehad.
Dit lag volgens de medewerker aan Tele 2 .
Dit was volgens een andere medewerker aan een storing.te wijten
Ze proberen mij met een kluitje in het riet te sturen en zeggen dat niet waar is,maar ik mag wel € 20,00 aansluitkosten betalen terwijl ik 4 dagen zonder telefoon zit.
Een slecht binnenkomen voor mij Ik was niet van plan om die € 20,00 te gaan betalen.
Graag een reactie hierop.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag netjes te woord worden gestaan.
De aansluitkosten worden niet gerekend

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 506994967