Klacht: Aansluiting niet actief

op 07 augustus 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Telfaansluiting was geblokkeerd. Aansluiting inmiddels betaald en wilde ook gelijk mijn telf abonnement beëindigen. Maandag 31 juli.
Inmiddels toch nog met een leuk aanbod mijn abonnement verlengd telf de volgende dag ontvangen maar
Nu kan ik nog steeds niet bellen, mijn oude sim werkt niet meer op mijn oude Telf en mijn nieuwe sim op de nieuwe telf is ook nog steeds niet te gebruiken. Heb hem wel netjes geactiveerd maar geen aansluiting om te bellen.
Heel vervelend allemaal

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik op de factuur een korting krijg van de maand August. Want als ik te laat ben met betalen wordt ik ook afgesloten. Nu ligt de fout bij Vodafone en ik moet ook maar wachten en ben afhankelijk van ze!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Talie2017