Klacht: Aansluiting gemist

op 20 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

in Kerkrade bij de halte Kruisstraat was vanochtend lijn 20 van 7:48 te laat. 3 minuten. Hierdoor heb ik mijn verbinding op halte Parkstad Stadion gemist met lijn 24 richting Hoensbroek van 8:09 uur. Hierdoor was ik te laat op school.

Als lijn 20 richting Heerlen op tijd komt opdagen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 20 december 2017 om 09:42 geantwoord

Beste ShannonS98

In jouw reactie geef je aan dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening omdat lijn 20 te laat is geweest. Wij hebben jouw reactie over lijn 20 doorgestuurd naar de betreffende vestiging/afdeling met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Op basis van periodieke rapportages en analyses wordt door de regio gericht gewerkt aan verbetering. Vanzelfsprekend blijven er altijd onverwachte omstandigheden (bijvoorbeeld file of ongeval) die ervoor zorgen dat wij niet altijd precies volgens de dienstregeling kunnen rijden.

Wij vinden het bijzonder vervelend dat jouw (geplande) reizen met onze organisatie niet naar verwachting is verlopen. Wij bieden je hiervoor onze welgemeende excuses aan.

^Zoë
Webcare Arriva