Klacht: Aansluiting

op 05 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Het is nu al de 2e keer in 4 dagen dat ik mijn aansluiting van de bus mis in borculo. Eerste keer nam ik de bus van ruurlo naar enschede en de bus was te laat dus was de bus in borculo al vertrokken naar enschede, dus een halfuur wachten, vandaag weer hetzelfde verhaal vanaf enschede naar ruurlo, dit keer kwam de bus 2 min later dan gepland aan in borculo en zelfs toen waren de andere bussen al weg, dit is erg vervelend want mensen hebben ook nog afspraken gepland staan die ze op deze manier missen, ik vind persoonlijk dat je op openbaar vervoer moet kunnen rekenen! Vind dit een erg slechte zaak.

Zogauw de bussen beter aansluiten en als het 5 min later word ze op elkaar wachten

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 05 september 2016 om 20:23 geantwoord

Beste Kim,

Wat jammer dat je je bus hebt gemist, omdat de eerste bus te laat aankwam:( Helaas kan het voorkomen dat een bus inderdaad iets later vertrekt/aankomt. Dit kan ontstaan door invloed van verkeer, of bijvoorbeeld reizigers als jij die over moeten stappen, waarop de bus even wacht. Indien je aansluiting in het vervolg weer krap is, raad ik je aan om dit bij de chauffeur aan te geven. Die kan contact opnemen met de chauffeur van de andere lijn en vragen of deze lijn even op je wacht.

Hopelijk kun je vanaf nu je aansluiting altijd halen!

^NT
Arriva Webcare.