Klacht: Aansluiten Vodafone thuis

op 18 september 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Op 26.08.16 is een monteur langs geweest iov Vodafone dit om een alles in 1 abonnement aan te sluiten. De meterkast is beneden en er moet een kabeltje getrokken worden van beneden naar boven. Tussen neus en lippen door zegt de monteur dat de kosten voor de klant is. Waarop ik zeg, stop dan eerst maar want dan neem ik contact op met Vodafone.
Direct gedaan en gesproken met mevrouw Eef. Ik heb haar uitgelegd dat mij niets is verteld over extra kosten. En dat ik niet van plan ben die te gaan betalen. Ze geeft aan dat alle gesprekken worden opgenomen en dat t 1e gesprek (aangaan van het abonnement) moet worden opgezocht. Dit duurt echter 10 dagen. Daarna wordt er contact met mij opgenomen.

Op 07.09.16 weer contact gehad met Vodafone (de naam van de heer is Milan, achternaam wilde hij niet zeggen). Dit omdat de 10 dagen al voorbij zijn, zelf maar contact opgenomen. Hij vertelde dat er 10 werkdagen voor staan. Ik zei dat is mij wederom niet gezegd door uw collega.
Hij geeft ook aan dat er een datum in het systeem staat wanneer ik teruggebeld zal worden en dat is 14 september. Ik zei als dat zo is wat u zegt over die 10 werkdagen dan moet ik 9 september worden teruggebeld en niet 14 september. Verder wilde en kon hij geen actie ondernemen en dus met onverrichte zaken opgehangen.

Het is nu 18.09.16 en nog steeds niks gehoord van Vodafone. Dit betekent dus geen tv, telefoon en internet. Ja, en nu?

Bij deze wil ik een GROTE KLACHT indienen.

Wat een slechte naam krijgt VODAFONE hierdoor. En dit alleen voor de kosten die gemaakt moeten worden voor een kabeltje trekken. Zo’n groot concern moet service bieden waar je u tegen zegt. Hoe het tot nu toe is gegaan kan ik alleen maar zeggen dat ik niet weer in zee zal gaan met Vodafone als dit niet naar behoren wordt opgelost. Ook zal mijn mobiel abonnement dan worden opgezegd.

Graag met spoed reactie.

Niet alleen de gewenste oplossing, maar de juiste oplossing is:

Vodafone neemt met spoed contact op met mij en
de aansluiting wordt met spoed geregeld zonder bijkomende kosten.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door S. Snel