Klacht: Aansluitdatum verplaatst zonder bericht

op 17 juli 2019 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Hallo,

Op 22-6 heb ik een aansluiting via youfone.nl aangevraagd. Per email heb ik de bevestiging ontvangen met de datum van 22-7. Een aantal dagen later ben ik gebeld door een medewerker van youfone met de mededeling dat de datum van 227 niet door kan gaan en deze is verschoven naar 297. Ondanks dat wij al 1maand in de nieuwe woning zitten, ben ik alsnog akkoord gegaan met 297. Het modem zou ik 1week voor de aansluit datum ontvangen. Ik bel vandaag (27-7) om navraag te doen over het modem en ik krijg te horen dat de datum WEER is verschoven en dit keer na 30-9! Dit is niet met mij gecommuniceerd en ik heb aangegeven dat de order geannuleerd moet worden. Dit werd geweigerd, omdat de 14dagen bedenk tijd voorbij zijn. Toen ik gebeld werd met de mededeling dat het 29-7 zou worden, zat ik nog in de bedenktijd. Als toen de datum 30-9 werd gecommuniceerd, dan had ik de order natuurlijk toen al laten annuleren.

De medewerker heeft mij afgesnauwd dat hij niks meer kan doen en het mijn eigen verantwoordelijkheid is om te weten wanneer en OF er glasvezel beschikbaar is. De medewerker verbreekt vervolgens de verbinding. Ik heb nog 2x gebeld en kreeg collega’s die langs hem zaten aan de telefoon. Er werden geen klantgegevens van mij gevraagd om het dossier in te lezen (dus ze zouden ook niet kunnen weten met wie ze spreken), maar werd meteen aangesproken met “hallo mevrouw saadouni, ik zit naast de collega van daarnet en u gaat weer in herhaling vallen” en de verbinding vervolgens WEER verbroken.

Ik wil NIKS meer met youfone te maken hebben. Ik wil dat de order per direct wordt geannuleerd! Het is 1ding om datums te verschuiven zonder de klanten hiervan op de hoogte te stellen, maar om vervolgens door de “klantenservice” medewerkers zo afgesnauwd te worden, is helemaal onacceptabel!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Youfone

Heeft op 17 juli 2019 om 16:17 geantwoord

Beste meneer Saadouni,

Allereerst natuurlijk mijn excuses voor het feit dat je zo'n slechte ervaring met de Klantenservice hebt gehad.
Dit is absoluut niet de bedoeling en zal ook zeer zeker intern opgepakt worden.

Wat betreft het verschuiven van de leveringsdatum, ik zie dat dit komt doordat KPN het Glasvezelnetwerk nog niet volledig heeft aangelegd.
Helaas kunnen wij pas internet via de Glasvezel leveren wanneer de betreffende kabels gelegd zijn.
Ik kan me echter goed voorstellen dat je door dit uitstel en door je ervaring met de Klantenservice van je bestelling af wilt zien.
Hoewel de annuleringstermijn eigenlijk al is verstreken heb ik jouw bestelling met klantnummer 1019319065 toch voor je geannuleerd.
Dit zal middels een automatisch bericht vanuit [email protected] en per mail vanuit de Klantenservice aan je bevestigd worden.

Nogmaals mijn excuses voor alle ongemak.
Anne

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door SaadouniS