Klacht: Aanschaf Philips series 7000 met 30 euro cashback

op 24 januari 2018 over Philips in de categorie Electronica Merken

Heb op de laatste dag van de actie via coolblue een scheerapparaat aangeschaft met een refund van 30 euro.
Keurig de registratie gedaan van het apparaat en ook een mail daarvan ontvangen. Kon de juiste aanschaf datum niet aanklikken want die stond er niet bij maar dat zou ik later wel in orde maken dat scheelde een paar dagen en had ook een bon van aanschaf geüpload. Was ook binnen de actieperiode. Netjes een bevestiging per mail gekregen. Alleen verder over de actie tot op heden niks gehoord, contact gehad met de klantenservice en werd van kastje naar de muur gestuurd. Ze konden mijn gegevens niet vinden bij de actie. Dus daar hield het bij op zeiden ze en ze konden er verder niks meer aan doen omdat de actie 7 dagen geleden af was gelopen. Terwijl de registratie allemaal op tijd was en bekend en ook de aanschafbon etc. Omdat er bij Philips wat verkeerd was gegaan, kan ik dus verder hier niks meer mee doen dat was het uiteindelijke woord wat ik kreeg. Hele goede klantenservice maar niet heus.

Ik zou graag alsnog mijn refund terug willen waarom ik tot aanschaf ben overgegaan anders was dit voor mij niet te doen. Alles staat mee datums aanschaf en registratie bij Philips in het systeem, moet toch niet zo horen te zijn dat er door een fout bij Philips ik tegen een muur oploop. Ik wil nette afhandeling zoals het hoort.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door D.Roep