Klacht: Aanmaningskosten, nooit factuur ontvangen, zeer onprettig telefoongesprek

op 07 maart 2020 over Infomedics in de categorie Betalingsdiensten

Goedenavond heer, mevrouw,

Afgelopen week werd ik opgeschrikt door een laatste herinnering in mijn brievenbus. Dit betrof een factuur van €6,42, welke nu was opgehoogd met €24.50 incassokosten. Ik schrok ervan! Ik heb van deze rekening namelijk nooit een factuur voorbij zien komen.
Nooit problemen gehad met betalingen, en mijn tandarts is over naar Infomedics, en heb ik dit opeens aan mijn broek hangen. Vrijdag gelijk even gebeld om het netjes af te handelen, maar wat was dit een verschrikkelijk naar telefoongesprek. Mevrouw aan de telefoon gaf aan dat iedere wanbetaler dezelfde smoes gebruikt, en voerde een erg autoritaire toon, waarbij totaal geen begrip was voor mijn kant van het verhaal. Wat een onvriendelijke manier van doen! Ik heb direct het verschuldigde bedrag van €6,42 betaald, maar weiger echt de incassokosten te betalen, daarnaast wil ik u vriendelijk verzoeken alle communicatie voortaan digitaal te versturen, zodat ik niet nogmaals dit met mijn rug tegen de muur gevoel zal hebben. Met belangstelling zie ik uw reactie tegemoet.

- Kwijtschelden van incassokosten
- Voortaan alleen digitale communicatie en niet via de post

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Infomedics over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Infomedics in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Infomedics een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Infomedics

Heeft op 09 maart 2020 om 15:28 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door GvRos