Klacht: Aanmaning na foutieve meterstand

op 28 januari 2014 over Woonenergie B.V. in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Per abuis is er een foutieve gas meterstand doorgegeven, sinds Augustus 2013 heb ik getracht dit te corrigeren. Uiteindelijk in November een foto van de actuele stand doorgegeven. Deze zou onleesbaar zijn. In December weer een nieuwe foto verstuurd, deze foto was akkoord en het zou allemaal gecorrigeerd worden. Inmiddels is het nu eind Januari en nog heeft de correctie niet plaatsgevonden.
Ik ontvang betalingsherinnering voor € 1250,- een bedrag wat ik niet ineens kan betalen en ook niet hoef te betalen, de meterstand was immers niet correct en als deze gecorrigeerd wordt dan heb ik al veel te veel betaald. De maandelijks termijn zijn inmiddels ook al enorm verhoogd.

Na vandaag 2 keer gebeld te hebben zijn we er weer niet uitgekomen, volgens de laatste medewerkster licht de schuld nu bij mij omdat ik niet de beginmeterstand door zou hebben gegeven aan NUON, de nieuwe energie leverancier.

Uiteraard heb ik dit wel gedaan, maar dat lijkt me niet ter zaken doen in dezen. In december is er een foto met de juiste meterstand doorgegeven en dit moet dan ook gecorrigeerd worden. Een termijn van 4 weken lijkt me mij dan ook heel reeël.

De medewerksters waren duidelijk, eerst even betalen en dan lossen we het later op. Ik wil voorop stellen dat door een tijdige correctie dit niet zover had hoeven komen.

Gewenste Oplossing:

Een snelle correctie van de meterstand. Hierdoor hoef ik niet te betalen, maar krijg ik geld terug. Het zou dan ook fijn zijn als dit allemaal op zeer korte termijn geregeld kan worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woonenergie B.V.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonenergie B.V. over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woonenergie B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Woonenergie B.V. in behandeling genomen

Heeft op 05 februari 2014 om 12:02 geantwoord

Er is geen oplossing gekomen, gister direct per mail gereageerd, telefoonnummer erbij vermeld voor een reactie/ vragen. Maar tot op heden niets gehoord.

Bericht van Woonenergie B.V.

3 jaren geleden - Geachte klant, U heeft uw klacht eveneens per brief kenbaar gemaakt. Wij hebben u onze reactie via uw e-mailadres verstuurd. Wij sluiten daarom uw verzoek op deze site. Met vriendelijke groet, Dicky WoonEnergie

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonenergie B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonenergie B.V.

Heeft op 05 februari 2014 om 12:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Voor de oplossing verwijs ik graag naar de informatie, zoals verstuurd via de 'reacties'.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Woonenergie B.V. beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door A. van Harte