Klacht: aanmaning gekregen

op 01 februari 2014 over zooplus.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

ik heb bij hun 2 x Hondenschoen S P Boots besteld ik heb er eentje terug gestuurd voor een maatje kleiner,maar ik moest wel zelf de portokosten ik dag ik krijg die wel terug NEE DUS, naar maanden later krijg ik nu een bericht of ik even een bedrag van 10,50 wil betalen?????ik moest een bedrag nog van 2012 betalen,,had ik allang betaald,,en de boots voor mijn hond moest ik de portokosten van hun betalen en in de tussen tijd is de boots duurde geworden of ik het verschil even wil betalen,,ik heb 2 x 14,90 betaald en ze zijn in de tussen tijd duurder geworden is niet mijn probleem ik heb ze voor 14,90 per paar betaald,,nou ze kunnen lang wachten ik betaal dus nooit,en ze zijn een klant kwijt wat een oplichters zeg.

ze moeten zelf de portokosten voor hun rekening houden en niet de klanten laten betalen,en als je iets koop voor het bedrag wat toen was en heb betaald en het is niet goed je stuurt het terug,en het word duurder dat je niet het verschil ook nog moet betalen

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over zooplus.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over zooplus.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht marianne59

3 jaren geleden - deze is al opgelost ik hoef niet te betalen,jammer dat het is gebeurt maar ik ga niet meer bij hun bestellen

Alle klachten die gemeld zijn door marianne59