Klacht: aankoop product

op 19 juni 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Beste LS, Ik heb vandaag een aankoop gedaan bij Media Markt Cruquis En bij het afrekenen gaf ik aan dat ik mijn club pas niet bij me had. Verkoopster gaf aan dat het niet erg is en ik kreeg ook niet de indruk dat ze moeite ging doen om mij in het systeem te zoeken. Dat vindt ik jammer, want ruilen is voor club leden 28 dagen terwijl geen clubleden 14 dagen staat. Nu dat het zondag vaderdag is heb ik dus een vaderdag kado gekocht maar mijn vader is pas 28 juni weer in het land. Nu vraag ik me dus af of ik deze nog mag ruilen als hij het niet naar zijn zin is?
Kassanr: 2DH302; Winkel 34007253; Boekingsperiode 6169; referentie 01434546.

Het minst wat ze gezegd kon hebben is ik zoek je op, anders kom andere tijdstip met uw pas.

Al ik de gelegenheid heb als het kado niet voldoet om toch te kunnen ruilen na 28dagen. want clubleden die krijgen 4 weken en niet club leden krijgen 2 weken. zelf ben ik ook club lid.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tjinselung