Klacht: Aankoop nooit gekregen

op 01 september 2018 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 03 september 2018 om 11:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Joëll,

Goed dat je dit bij ons meldt!

Zou je ons via hello@klarna.nl willen informeren over de betalingsomschrijving en ter verificatie je geboortedatum?
Dan kunnen wij de factuur voor je pauzeren.

Verder wil ik je vragen om dit ook te melden bij de webwinkel en te vragen of je het artikel nog gaat ontvangen of dat zij dit aankoopbedrag gaan crediteren.

Alvast bedankt!

Een fijne dag!

Groet, Marleen

Alle klachten die gemeld zijn door Jojo5