Klacht: aankoop hempje werd geweigerd,hempje werd ingenomen door de cassiere.

op 29 september 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Lidl in Wolvega,Friesland.Enkele weken geleden kocht ik 1 enkel los hempje met kanten schouderbandjes bij de lidl in Wolvega zonder problemen.helaas was het hempje er niet meer in de kleur zwart.vanmorgen vond ik onderin een bak met schoenen en sandalen eenzelfde enkel hempje als de eerder gekochte roze,maar nu in de kleur zwart,een laatste hempje zo te zien,ik was erg blij en wou mijn boodschappen en het mooie hemd afrekenen bij de kassa.ondanks dat ik het enkele roze hemd zonder problemen mocht kopen en mee kreeg,1 of 2 weken terug bij ditzelfde filiaal,werd deze aankoop tot mijn stomme verbazing geweigerd en het hemd werd in beslag genomen,ingenomen.op eenoverdreven en onbegrijpelijke strenge wijze.ik begrijp niets van deze actie,zeker omdat er schijnbaar met 2 maten wordt gemeten,het roze eveneens enkele hemd van dit zelfde type mocht ik zonder problemen kopen.

Wanneer er niet meer met 2 maten wordt gemeten bij Lidl,en wanneer ik dit hemd dan gewoon voor 2,50 mag kopen.net als het roze hemd.het zou een set van 2 hemden horen te zijn voor de prijs van 5 euro.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 19 oktober 2016 om 11:35 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door s post