Klacht: Aankoop gedaan die op slechts 4 (doordeweekse dagen) te boeken is tot deal de deal ongeldig is 19 augustus

op 11 juli 2019 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Ik heb 3 weken geleden een aankoop gedaan via social deal voor een overnachting en wellness bij het parkhotel in valkenburg. Voor de afgelopen 2 weken heb ik proberen een dag te vinden in de social deal app waarop ik deze overnachting kon plannen. Iedere keer waren er 0 dagen beschikbaar. Na 2 keer gebeld te hebben, waar in iedere keer door social deal beloofd werd spoedig tot een gepaste oplossing te komen, zag ik vandaag eindelijk beschikbaarheid in de app : 3 doordeweekse dagen in juli en 1 in Augustus, Allen die ik Dien te werken. Ik Belde social deal Zojuist of het mogelijk was om een andere dag te vinden of mij het geld terug te storten, maar dit was allemaal niet mogelijk. Ik Moest maar vrij nemen — niet social deal zijn fout.

Ik vind dit absoluut slechte service.

Geld terug of boeking op Meer dagen waarop ik Kan.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Tbruggers