Klacht: Aankoop computer

op 06 juni 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Had een nieuwe computer gekocht na goed geholpen te zijn door een deskundig iemand. Hij vertelde ons dat deze computer besteld moest worden maar binnen een a twee dagen zou ik een mail krijgen dat de computer afgehaald kon worden in het filiaal in Tilburg. Inderdaad het klopte en op 3 juni kreeg ik een mailtje binnen dat ik de computer af kon halen. op 4 juni ben ik samen met mijn vrouw naar de mediamarkt gegaan na vrij gevraagd te hebben op mijn werk om deze computer op te halen. Aan de balie moest ik eerst lang wachten voor ik aan de beurt was maar toen gaf ik een jonge medewerkster mijn papieren en zei ging de computer ophalen. Ik heb daar meer dan 20 minuten op moeten wachten voor zij terug kwam en vertelde mij dat de computer niet te vinden was. Ze zei gelijk dat ik het ook kon annuleren. ik was verbijsterd over deze gang van zaken bij de media markt omdat deze computer toch € 1499 euro kost maar waarschijnlijk heeft deze winkel mijn geld niet nodig. ik heb toen gezegd laat deze hele bestelling maar annuleren want dit viel mij ontzettend tegen. allereerst, mailen dat de computer binnen is en ik een halve dag vrij neem hiervoor om hem op te halen. de brandstof en het dure parkeergeld dat ik hieraan nutteloos kwijt ben en ik kon voor onverrichte zaken terug naar huis. Mediamarkt bedankt hiervoor, eerst zorgen dat de organisatie op orde is en de klanten met respect behandelen.

Zorg dragen dat media markt ten alle tijden een gemaakte afspraak nakomt. Indien dit niet lukt om wat voor redenen dan ook de klant hier netjes in kennis stellen en hier een nette regeling mee treffen zodat ieder tevreden zijn weg voort kan zetten.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tilburg62