Klacht: Aankomst dag.

op 16 augustus 2017 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

We kwamen rond 7:00 uur aan in het hotel enhadden er net een lange nacht op zitten, waarvan we alle 6 niet hadden geslapen. We hadden er trek en dorst en wouden graag wat eten en drinken. Dit konden we op Schiphol niet doen, want alles was nog dicht. Eenmaal in het hotel konden we ons pas om 12:00 uur inchecken en om 10:00 kregen we onze all-inclusief bandjes en konden we dus nog niks eten en drinken (we hebben wel betaalt voor die dag). Ben een uur na aankomst nog een keer naar de balie gelopen of we niet wat konden eten we kregen hierop het antwoord: “dan moeten jullie €11,- p.p. Betalen om te ontbijten”. Dit hebben wij niet gedaan en hebben maar gewacht tot 10:00. Toen we om 10:15 na beneden liepen was het restaurant al leeg en opgeruimd en waren ze het aan het schoonmaken voor de lunch, eten was er niet meer. Dit vonden wij erg jammer en hadden dit graag anders gezien. We hebben wel betaalt voor deze dag.

Ik zou graag tot een oplossing komen hoe we dit kunnen oplossen, want we hebben wel betaalt vanaf dag 1. En kregen deze dag niet waar voor ons geld.

Wil nog wel vermelden, dat we veder niks hebben aan te merken op het hotel. Alles was veder goed geregeld. En schoon + netjes.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Iris Hendriks