Klacht: Aanhoudende spam van Gijs Wijnant, zogenaamd “manager klantenservice”

op 17 oktober 2016 over Gelderlander in de categorie Kranten - Regionaal

Ik krijg nu al weer meerdere dagen op rij spam namens Gijs Wijnant, de zogenaamde klantenservice manager van de Gelderlander. Iedere keer klik ik weer op de knop afmelden en en dan krijg ik binnen een paar seconden ook de bevestiging dat ik uitgeschreven zou zijn. Ik kan ondertussen ruimschoots kwartetten met de bevestigingen van uitschrijving, maar mijnheer Wijnant blijft iedere dag maar bedelen of ik toch niet alsjeblieft mijn proefabonnement wil verlengen. Wanneer houdt dit eindelijk op????

Stoppen van de spam en excuses waarom dit direct na de eerste afmelding is gestopt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gelderlander

Reactie van de melder van de klacht H.Sanders

1 maand geleden - Ondertussen gewoon nog meer SPAM ontvangen van mijn heer Gijs Wijnant. Op mijn klachten ontvang ik de standaard reactie dat ik binnen twee dagen van de Gelderlander zou horen. Het enige wat je dan binnen twee dagen krijgt is meer SPAM.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gelderlander nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door H.Sanders