Klacht: Aangepaste vertrektijd

op 25 juli 2017 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Goedendag,

21 augustus hebben wij een reis geboekt naar Las Palmas met 2 kleine kinderen. Ik had 1 voorwaarde en dat was dat we op een tijdstip vertrekken die met kleine kinderen te doen is. We hebben voor een all inclusief reis gekozen die om 15:15 vertrekt, nu 3 weken voor vertrek zien we toevallig dat de vlucht naar 06:30 is verzet! Ik begrijp wel dat de vertrek tijd aangepast kan worden maar van 15:15 naar 06:30? Als wij van tevoren hadden geweten dat de vlucht om 06:30 ging vertrekken hadden we nooit deze reis geboekt. We beginnen nu onze vakantie met een rot gevoel en verschrikkelijke heen vlucht.

Wij reizen met 2 kleine kinderen, wij wilde juist voorkomen dat we midden in de nacht van huis moeten omdat dat niet te doen is met een kind van 1,5 en 5. Wanneer mogelijk zouden wij in de middag vertrekken zoals wij ook geboekt hadden

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stroobachbiewenga