Klacht: aangekomen spullen vanochtend,

op 28 juni 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

vandaag spullen ontvangen. Op pakketje stond hoe de doos vervoerd moest worden via pijlen. Bezorgen droeg het niet zo als het hoorde. De materialen waren dus allemaal kapot. Ik heb 18.95 moeten betalen voor verzending, Wat niet goedkoop is. Aan de koralen zit een risco maar ze moeten wel op de juiste wijzen behandeld worden, Het was geen bruin busje met uw vignet maar gewoon wit, Ik heb de winkelier al benaderd En de fotos doorgestuurd. De waarde in het pakketje was 100 euro dat nu wel kapot is, plus nog eens 18.95 vervoerskosten.

Ik vind dat ik zeker een vergoeding moet krijgen. Zeker de verzendkosten. Het is niet behandeld en vervoert zoals het wel had moeten zijn.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 12:20 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door bjelka