Klacht: aangekomen spullen vanochtend,

op 28 juni 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vandaag spullen ontvangen. Op pakketje stond hoe de doos vervoerd moest worden via pijlen. Bezorgen droeg het niet zo als het hoorde. De materialen waren dus allemaal kapot. Ik heb 18.95 moeten betalen voor verzending, Wat niet goedkoop is. Aan de koralen zit een risco maar ze moeten wel op de juiste wijzen behandeld worden, Het was geen bruin busje met uw vignet maar gewoon wit, Ik heb de winkelier al benaderd En de fotos doorgestuurd. De waarde in het pakketje was 100 euro dat nu wel kapot is, plus nog eens 18.95 vervoerskosten.

Gewenste Oplossing:

Ik vind dat ik zeker een vergoeding moet krijgen. Zeker de verzendkosten. Het is niet behandeld en vervoert zoals het wel had moeten zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bjelka
x