Klacht: aanbod te annuleren geaccepteerd maar deels restitutie

op 30 augustus 2016 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Ik had twee retourtickets Amsterdam-Rome geboekt, voor een bedrag van € 256. Enkele weken ervoor liet Vueling weten dat er een wijziging was in het vliegschema, en de mogelijkheid werd geboden te annuleren, waarbij nadrukkelijk vermeld werd dat alle kosten verged zouden worden.
Ik ging er op in, en annuleerde de tickets.

Ik kreeg inderdaad binnen enkele dagen een bedrag op mijn bank gestort, namelijk € 107. Toen ik ging kijken op de site bleek dat Vueling alleen de terugvlucht had geannuleerd en betaald. Alle pogingen om de zaak recht te zetten waren tevergeefs. Eerst kreeg ik onzinnige antwoorden, zoals bijvoorbeeld: “op uw verzoek zenden wij u hierbij uw factuur”, terwijl ik daar uiteraard helemaal niet om gevraagd had. Op mijn laatste mail heb ik (behalve de ontvangstbevestiging en de belofte binnen drie dagen te reageren) nooit meer wat gehoord.

Als Vueling het restant van het betaalde bedrag, € 146, overmaakt.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door francinedolman