Klacht: Aan het lijntje gehouden

Fiertje op 15 september 2021 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Beste,

Ik heb op 22 juni mijn lenzen besteld en betaald bij hans anders roosendaal. Tot heden heb ik ze nog steeds niet ontvangen. Na vele bezoeken en telefoontjes bij hans anders is het probleem nog steeds niet opgelost.

Ik heb een mail van hans anders gekregen dat ik lenzen zou krijgen te overbrugging die heb ik ook nog nooit kunnen ontvangen.

Ik wil mijn lenzen ontvangen en vergoeding krijgen voor deze lange periode die ik heb moeten wachten.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 15 september 2021 om 12:59 geantwoord

Beste Fiertje,

Bedankt voor het kenbaar maken van uw onvrede. Ik kan me voorstellen dat dit geen leuke situatie is en dat u de lenzen graag al had willen ontvangen. Helaas heeft de leverancier een enorme vertraging waardoor u de lenzen nog steeds niet heeft ontvangen. Ik wil mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak.

Ik vind het jammer om te vernemen dat u de overbruggende lenzen ook niet heeft ontvangen aangezien deze wel verstuurd zijn. Mijn collega welke u gisteren aan de telefoon heeft gesproken zal ervoor zorgen dat er nieuwe overbruggende lenzen verstuurd zullen worden naar u.

Ter compensatie zou ik u graag een cadeaubon van 25 euro willen aanbieden. Als u hiermee akkoord gaat, verneem ik dit graag.

Zodra er meer bekend is over de beschikbaarheid van de lenzen, koppelen wij dit per e-mail of telefonisch aan u terug. Ik ga er vanuit dat de overbruggende lenzen zo snel mogelijk bij u geleverd worden.

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Ashley
Hans Anders Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Fiertje